Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Awatar użytkownika

Bartek.Decar
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 260
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Megane II 5d RS 225

22 gru 2019, 14:40  

Ostatni post z poprzedniej strony:

Kampos pisze:Rozmawiałem z Kivi racing i raczej odpada, a na pewno już na wtryskach z 3 RS, ponieważ powiedział mi, że nie wie jak zrobić kalibrację na większe wtryski w S3000. Także nie wiem czy rezygnować z wtrysków 3 RS, ale turbo 15T założyć, czy szukać innego tunera. Nie macie serio nikogo do polecenia? Już na pewno niejedna osoba robiła u siebie taki zestaw i u kogoś wystroić to musiała :-)


Też się chętnie podłącze pod temat i strojenie M2RS z turbo i wtryskami z M3RS.
Z tego co czytam to jakaś masakra.
Już nawet odległość przestała dla mnie mieć znaczenie i mogę się wybrać gdziekolwiek.
Tylko gdzie? Ktoś? Coś?
Megane II R.S. 225 +
260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 434
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

22 gru 2019, 16:59  

TuneFORCE, gregor10?

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2721
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

23 gru 2019, 0:20  

Prawda jest taka że jak ktoś się raz podejmie strojenia i nawet mu wyjdzie to drugiego takiego auta już nie chce ;-)

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 434
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

23 gru 2019, 22:56  

Pocieszające :-D

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2721
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

24 gru 2019, 10:19  

Są jeszcze tacy którzy twierdzą że bez problemu ogarniają S3000 ale potem w praniu wychodzi że wszelkie modyfikacje ich przerastają bo do tej pory ładowali gotowce z chomikuj.pl ;-)

Z jednej strony ciekawe jest to że w Megane S3000 jest mega wyzwaniem, a już to samo w Clio 3 programowalne jest bez problemu. Wydaje mi się że w Clio już tak nie zagmatwali limiterów itp. Tak samo podobno poliftowe Meganki łatwiej się programuje niż wersje z początku produkcji (bo była zmiana z Sagema na Valeo i jakiś inny ecu)

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 227
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

24 gru 2019, 10:35  

To w którym punkcie zaczynają się schody? Przy większych wtryskach?
Bo może jakąś opcją będzie albo zostanie na seryjnych albo po prostu zapodanie EMU?


MarcinekNu2
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 130
Miejscowość: Puławy
Samochód: Megane II
Kontaktowanie:

24 gru 2019, 11:04  

Czy S3000 do silnika 163KM jest taki sam jak S3000 do silnika 225KM? Chodzi mi o wsad, nastawy ECU.
Bo jeśli zrobić z S3000 Valeo dziewicę lub przekopiować immo to można by go użyć do jednego i drugiego silnika?

Awatar użytkownika

Pawel_Wro
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 745
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Megane RS

24 gru 2019, 11:28  

Sagem S3000 163 ps, i 224 ps są takie same,
W Clio stroi się łatwiej bo nie ma Turbo i tu właśnie zaczynają się schody z przeladowywaniem itp

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 227
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

24 gru 2019, 11:34  

Przejście na Valeo też jest pewną opcją, jeśli pasuje do przedlifta i da się łatwiej wystroić.

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości