Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Awatar użytkownika

usn  
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 488
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Megane III TCE

11 lut 2019, 20:42  

Ostatni post z poprzedniej strony:

A czy korekta softu jest potrzebna? (zakładamy, że wcześniej był już robiony mocniejszy program, potem wpadł DP)

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 20:45  

Nie, nie jest konieczna.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 1923
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

11 lut 2019, 20:49  

Po sofcie jest. DP odblokuje Ci wydech. Jeśli tuner ściągnął limitery opierając się tylko na dawkach paliwa to odblokowanie wydechu poprzez montaż DP da wzrost boosta. Auto albo będzie przeładowywać i wchodzić w tryb serwisowy albo będzie jeździć na ubogim AFR

Przyrost był bez ruszania softa. Auto miało już trochę lat i przebieg na poziomie 75kkm więc i kat mógł być przytkany

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 20:59  

Jak by był taki przyrost i AFR został w normie to nie było by już żadnego sensu stroić na Stage 2 :D Przyszły tydzień wrzucam i zrobię pomiar :)

Awatar użytkownika

usn  
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 488
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Megane III TCE

11 lut 2019, 21:04  

Trzeba jechać na hamownie i sprawdzić AFR i ew. przyrost.
Inna sprawa ile ta turbina z RS-a jest w stanie dać doładowania? U mnie już dmucha do 1,5 bara.

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 21:07  

1,5 w peaku to maks to jest w stanie bezpiecznie nadmuchać.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 1923
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

11 lut 2019, 21:11  

1,5BAR teraz to nie to samo co na wolnym wydechu ;-) Doładowanie zostanie to samo ale KM i Nm przyrośnie.
@Pływak zrób pomiar przed i po montażu DP jak możesz. Wyjdzie faktycznie czy w Meg3 to coś daje w tych samych warunkach.

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 21:15  

Mam porobione pomiary i na samym sofcie, i na sofcie plus IC Airteca, i teraz będzie soft + IC + DP. Przy każdej modyfikacji robię pomiar bo nie lubie się sugerować dupohamownią ;)

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2067
Samochód: Megane 4 RS

11 lut 2019, 21:32  

Na jakiej hamowni te pomiary? Bo jak na drogowej to powtarzalność pomiarów chyba kiepska.

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 21:38  

Vasterad pisze:Na jakiej hamowni te pomiary? Bo jak na drogowej to powtarzalność pomiarów chyba kiepska.


Mierze apką na smartfona :P Myślałem, ze traktujemy tą dyskusje poważnie :) Rolki to dynoproject i to w innym miejscu niż robiony soft aby wykluczyć kolejne podejrzenia ;)

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2067
Samochód: Megane 4 RS

11 lut 2019, 21:55  

W takim razie przepraszam. Musiałem z kimś pomylić. :-)

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 1923
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

11 lut 2019, 22:26  

Właśnie przyrosty będzie widać najlepiej na tej samej hamowni. Soft można siebie jechać zweryfikować gdzie indziej

Awatar użytkownika

Pływak  
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 454
Samochód: Megane III RS
Kontaktowanie:

11 lut 2019, 22:34  

No chyba to jest oczywiste. Wszystkie trzy pomiary będą z tych samych rolek jeśli wrzuce DP.

Awatar użytkownika

wander
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 274
Miejscowość: Płock
Samochód: MIII RS CUP

11 lut 2019, 23:30  

z tego co pamiętam mi po założeniu DP na oryginalnym oprogramowaniu prawie nic nie wyszło, ale badałem na hamowni drogowej, teraz czekam na pomiar po sofcie na tej samej drogowej, ale żeby była przyczepność.... później weryfikacja na rolkach wyników z drogowej.

Awatar użytkownika

NeeRek
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 567
Miejscowość: Sokołów Podl
Samochód: Megane 2 GT

12 lut 2019, 14:02  

Niestety przed DP nie zrobiłem pomiaru. Ale po DP czuć że wstaje żwawiej. Na pewno DP daje dużo, zmiana z rureczki 55mm z katem na pustą rurę 70mm lub 76mm mówi sama za siebie :D
Seria 163km 270Nm (na papierze).
Pomiar na hamowni po DP : 188.9km / 285.6Nm
Pomiar na hamowni po DP + catback 2.75" : 191.8 / 285.2 Nm


Kampos
Posty: 114
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

12 lut 2019, 14:49  

Ale tu mowa o 3rs, a nie o 2, tym bardziej GT. Nie w każdym aucie brak kata da takie same rezultaty.

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości