Ostatni post z poprzedniej strony:
A czy korekta softu jest potrzebna? (zakładamy, że wcześniej był już robiony mocniejszy program, potem wpadł DP)Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki Topic is solved
Nie, nie jest konieczna.
Po sofcie jest. DP odblokuje Ci wydech. Jeśli tuner ściągnął limitery opierając się tylko na dawkach paliwa to odblokowanie wydechu poprzez montaż DP da wzrost boosta. Auto albo będzie przeładowywać i wchodzić w tryb serwisowy albo będzie jeździć na ubogim AFR
Przyrost był bez ruszania softa. Auto miało już trochę lat i przebieg na poziomie 75kkm więc i kat mógł być przytkany
Przyrost był bez ruszania softa. Auto miało już trochę lat i przebieg na poziomie 75kkm więc i kat mógł być przytkany
Jak by był taki przyrost i AFR został w normie to nie było by już żadnego sensu stroić na Stage 2 :D Przyszły tydzień wrzucam i zrobię pomiar :)
1,5 w peaku to maks to jest w stanie bezpiecznie nadmuchać.
1,5BAR teraz to nie to samo co na wolnym wydechu
Doładowanie zostanie to samo ale KM i Nm przyrośnie.
@Pływak zrób pomiar przed i po montażu DP jak możesz. Wyjdzie faktycznie czy w Meg3 to coś daje w tych samych warunkach.

@Pływak zrób pomiar przed i po montażu DP jak możesz. Wyjdzie faktycznie czy w Meg3 to coś daje w tych samych warunkach.
Mam porobione pomiary i na samym sofcie, i na sofcie plus IC Airteca, i teraz będzie soft + IC + DP. Przy każdej modyfikacji robię pomiar bo nie lubie się sugerować dupohamownią ;)
Vasterad pisze:Na jakiej hamowni te pomiary? Bo jak na drogowej to powtarzalność pomiarów chyba kiepska.
Mierze apką na smartfona :P Myślałem, ze traktujemy tą dyskusje poważnie :) Rolki to dynoproject i to w innym miejscu niż robiony soft aby wykluczyć kolejne podejrzenia ;)
No chyba to jest oczywiste. Wszystkie trzy pomiary będą z tych samych rolek jeśli wrzuce DP.
z tego co pamiętam mi po założeniu DP na oryginalnym oprogramowaniu prawie nic nie wyszło, ale badałem na hamowni drogowej, teraz czekam na pomiar po sofcie na tej samej drogowej, ale żeby była przyczepność.... później weryfikacja na rolkach wyników z drogowej.
Niestety przed DP nie zrobiłem pomiaru. Ale po DP czuć że wstaje żwawiej. Na pewno DP daje dużo, zmiana z rureczki 55mm z katem na pustą rurę 70mm lub 76mm mówi sama za siebie :D
Seria 163km 270Nm (na papierze).
Pomiar na hamowni po DP : 188.9km / 285.6Nm
Pomiar na hamowni po DP + catback 2.75" : 191.8 / 285.2 Nm
Seria 163km 270Nm (na papierze).
Pomiar na hamowni po DP : 188.9km / 285.6Nm
Pomiar na hamowni po DP + catback 2.75" : 191.8 / 285.2 Nm
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości