Ostatni post z poprzedniej strony:
Jak dla mnie bez sensu. Szkoda jechać. Pojade do gth w styczniu. Myślę jeszcze żeby te turbo zmienić tylko na jakie. Nie chce wiecej jak 240psNajlepsi tunerzy/specjaliści od F4RT, kogo polecacie?
Ja chce Zmienić graty. Dzisiaj gadałem z 15 osobami zajmującymi się mapami w Polsce i każda gada co innego jestem zdezorientowany. Ktoś mi jest w stanie powiedzieć jakie turbo wystarczy pod te okolice 230ps. I jak je znaleść w internetach. Bo naprawdę ciężka sprawa
Ale Panowie nie rozumiem o czym jest dyskusja. Jest tyle informacji w internecie, ze ciezko nie znalezc informacji.
F4rt ktory nie jest rsem - wrzucacie wyryski granatowe II rs i turbo td04l6-14T z meg II rs i robicie 230/240KM-350Nm. To bezpieczna wartosc dla tlokow/korb z wersji 163/170 i pewnie 205. Pamietajcie ze stopien sprezania tez jest rozny w RS i pozostalych, przez to nie wzorujcie sie na wykresach ktore ludzie uzyskuja jako max z RS
F4rt ktory nie jest rsem - wrzucacie wyryski granatowe II rs i turbo td04l6-14T z meg II rs i robicie 230/240KM-350Nm. To bezpieczna wartosc dla tlokow/korb z wersji 163/170 i pewnie 205. Pamietajcie ze stopien sprezania tez jest rozny w RS i pozostalych, przez to nie wzorujcie sie na wykresach ktore ludzie uzyskuja jako max z RS
neonomc pisze:Ale Panowie nie rozumiem o czym jest dyskusja. Jest tyle informacji w internecie, ze ciezko nie znalezc informacji.
F4rt ktory nie jest rsem - wrzucacie wyryski granatowe II rs i turbo td04l6-14T z meg II rs i robicie 230/240KM-350Nm. To bezpieczna wartosc dla tlokow/korb z wersji 163/170 i pewnie 205. Pamietajcie ze stopien sprezania tez jest rozny w RS i pozostalych, przez to nie wzorujcie sie na wykresach ktore ludzie uzyskuja jako max z RS
Dzieki ze ktoś w końcu napisał. Tylko są dwa rodzaje 205ps przynajmniej w lagunach. 205 w l2ph2 ma inny slupek( bagnet w misce olejowej.) I l3ph1 i nowsze tam bagnet w głowicy jest f4r800/802. U mnie jest f4r813 identyko jak GT tylko wtryski od 163ps i turbo t10. Turbo t14 juz ogarniete jade w sobote obejrzeć. Jakoś specjalnie przygotować silnik do mapy? Co warto sprawdzić ewentualnie wymienić?
Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?
Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł
neonomc pisze:Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?
Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł
Ani jednej w tej cenie nie widzialem
Kozak1990 pisze:neonomc pisze:Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?
Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł
Ani jednej w tej cenie nie widzialem
Swoją kupiłem za 650zł regenerowaną po przebiegu 20k 14T, stała na OLX z 4 miesiace. Problem jest taki z nimi, że ludzie nie wiedzą jak je poprawnie nazywać i z drugiej strony co wpisywać żeby je odszukać. Modele są dwa: td04-10T i td04L6-14T, ta z 3 rs to td04L6-15T. Swoją znalazłem chyba jako "turbina laguna III GT" cos takiego
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości