Najlepsi tunerzy/specjaliści od F4RT, kogo polecacie?

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

14 lis 2019, 21:26  

Ostatni post z poprzedniej strony:

Jak dla mnie bez sensu. Szkoda jechać. Pojade do gth w styczniu. Myślę jeszcze żeby te turbo zmienić tylko na jakie. Nie chce wiecej jak 240ps

Awatar użytkownika

usn
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 588
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Megane III TCE

14 lis 2019, 21:36  

A czego oczekujesz?

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

14 lis 2019, 21:39  

Mam silnik indetyczy z tym w lagunie III gt różni się tylko wtryskami i turbo. Chciałbym miec w swoim okolo 350nm i 220-240ps. Kumpel swojego GT zrobil na 235ps. Po vin sprawdzilem ze ma turbo 12t

Awatar użytkownika

usn
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 588
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Megane III TCE

14 lis 2019, 22:26  

To wymień turbo, wtryski, jedz do unitronica niech Ci zrobią program i już. Po co szukasz tunera, który zrobi Ci 240/350 na tym co masz, skoro się nie da. Nic z tego nie rozumiem.

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

14 lis 2019, 22:47  

Ja chce Zmienić graty. Dzisiaj gadałem z 15 osobami zajmującymi się mapami w Polsce i każda gada co innego jestem zdezorientowany. Ktoś mi jest w stanie powiedzieć jakie turbo wystarczy pod te okolice 230ps. I jak je znaleść w internetach. Bo naprawdę ciężka sprawa

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 400
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

14 lis 2019, 23:03  

A 14T z Megane 2 RS pasować nie będzie? Używki pewnie w granicach 500-700 się kupi.


neonomc
Posty: 42
Samochód: Megane II fake GT
Kontaktowanie:

14 lis 2019, 23:08  

Ale Panowie nie rozumiem o czym jest dyskusja. Jest tyle informacji w internecie, ze ciezko nie znalezc informacji.
F4rt ktory nie jest rsem - wrzucacie wyryski granatowe II rs i turbo td04l6-14T z meg II rs i robicie 230/240KM-350Nm. To bezpieczna wartosc dla tlokow/korb z wersji 163/170 i pewnie 205. Pamietajcie ze stopien sprezania tez jest rozny w RS i pozostalych, przez to nie wzorujcie sie na wykresach ktore ludzie uzyskuja jako max z RS

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

15 lis 2019, 6:13  

neonomc pisze:Ale Panowie nie rozumiem o czym jest dyskusja. Jest tyle informacji w internecie, ze ciezko nie znalezc informacji.
F4rt ktory nie jest rsem - wrzucacie wyryski granatowe II rs i turbo td04l6-14T z meg II rs i robicie 230/240KM-350Nm. To bezpieczna wartosc dla tlokow/korb z wersji 163/170 i pewnie 205. Pamietajcie ze stopien sprezania tez jest rozny w RS i pozostalych, przez to nie wzorujcie sie na wykresach ktore ludzie uzyskuja jako max z RS


Dzieki ze ktoś w końcu napisał. Tylko są dwa rodzaje 205ps przynajmniej w lagunach. 205 w l2ph2 ma inny slupek( bagnet w misce olejowej.) I l3ph1 i nowsze tam bagnet w głowicy jest f4r800/802. U mnie jest f4r813 identyko jak GT tylko wtryski od 163ps i turbo t10. Turbo t14 juz ogarniete jade w sobote obejrzeć. Jakoś specjalnie przygotować silnik do mapy? Co warto sprawdzić ewentualnie wymienić?


Autor tematu
goralpio
Posty: 11
Samochód: Laguna 2 GT

15 lis 2019, 10:13  

T15 całkowicie wystarczy nawet na więcej

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

15 lis 2019, 10:23  

goralpio pisze:T15 całkowicie wystarczy nawet na więcej

T15 nie moge znalesc na necie. Ma ktos numer czesci renowkowy?

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 172
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

15 lis 2019, 11:14  

T15 jest z M3RS. Trudniej dostępna i droższa. Po co, skoro T14 z M2RS można kupić prościej i taniej, a wystarczy.

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

15 lis 2019, 13:28  

T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?


neonomc
Posty: 42
Samochód: Megane II fake GT
Kontaktowanie:

15 lis 2019, 14:09  

Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?

Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 172
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

15 lis 2019, 14:42  

Możesz też zrobić ze swojej hybrydę.

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

15 lis 2019, 15:39  

neonomc pisze:
Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?

Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł

Ani jednej w tej cenie nie widzialem


neonomc
Posty: 42
Samochód: Megane II fake GT
Kontaktowanie:

15 lis 2019, 16:08  

Kozak1990 pisze:
neonomc pisze:
Kozak1990 pisze:T14 za 900zl z pzebiegu 98tys ? Jest sens?

Totalnie nie. Po regeneracji przebieg max 20k kupisz za 600/700zł max, za 1100/1200 praktycznie nową 15T kupisz, praktycznie idealną za 1500. Złom 14T to jakieś 400 max 500zł

Ani jednej w tej cenie nie widzialem

Swoją kupiłem za 650zł regenerowaną po przebiegu 20k 14T, stała na OLX z 4 miesiace. Problem jest taki z nimi, że ludzie nie wiedzą jak je poprawnie nazywać i z drugiej strony co wpisywać żeby je odszukać. Modele są dwa: td04-10T i td04L6-14T, ta z 3 rs to td04L6-15T. Swoją znalazłem chyba jako "turbina laguna III GT" cos takiego

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości