Najlepsi tunerzy/specjaliści od F4RT, kogo polecacie?

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 372
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

05 lis 2019, 18:48  

Ostatni post z poprzedniej strony:

Przecież Laguna 2 GT 205 KM ma ten sam silnik co Megane 2 RS, a różnica mocy tych 20 KM bierze się ponoć tylko z różnicy w stopniu otwarcia przepustnicy. Ogarnięty tuner który ogarnie przepustnicę i wychodzi seria jak w Megane 2 RS + soft i bez modów z 250 KM do ugrania...

A Lagune 3 GT 205 KM to nadal ten sam silnik, tylko delikatnie poprawiony ;-) To że nikt nie widział takich aut z mocami po 280km nie znaczy, że ich nie ma. Po prostu nie każdy o tym mówi.

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 45
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

05 lis 2019, 19:27  

Ja znam chlopa z wawy co wpakował większe turbo i wtryski z camaro na przejściówkach auto ma kolo 300 nie pamietam i chula juz 2 lata. . Mowie o L 3 gt


Autor tematu
goralpio
Posty: 11
Samochód: Laguna 2 GT

05 lis 2019, 20:19  

Nie przesadzaj że 240km to max dla tego słupka.
Miałem 4szt l2gt zrobione na 250km i każda jeździ do tej pory.

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 372
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

05 lis 2019, 20:32  

Czyli jaka jest różnica względem Laguny GT a Megane RS? Ciśnienie doładowania?


Autor tematu
goralpio
Posty: 11
Samochód: Laguna 2 GT

05 lis 2019, 20:47  

Podtrzymany moment obrotowy do 5500rpm
Jaśniej mówiąc większe doładowanie górą.
Pewnie lepszy też przelot ma bo Laguna z tego co pamiętam to fi 45mm


Marco
Posty: 44
Miejscowość: Mazowieckie
Samochód: Renault Laguna GT

05 lis 2019, 21:49  

Kampos pisze:To że nikt nie widział takich aut z mocami po 280km nie znaczy, że ich nie ma. Po prostu nie każdy o tym mówi.


Masz w 100% rację :) Jeśli chodzi o mój post to napisałem jasno, że JA się nie spotkałem co nie jest równoznaczne z tym, ze takich aut nie ma lub też takiej mocy nie da się osiągnąć w LIII.
Z resztą na YT można sobie znaleźć Panterę, który najpierw grzebał w LII GT, a teraz w LIII GT, z której wycisnął 500+

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2566
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

06 lis 2019, 12:43  

Kampos pisze:Przecież Laguna 2 GT 205 KM ma ten sam silnik co Megane 2 RS, a różnica mocy tych 20 KM bierze się ponoć tylko z różnicy w stopniu otwarcia przepustnicy. Ogarnięty tuner który ogarnie przepustnicę i wychodzi seria jak w Megane 2 RS + soft i bez modów z 250 KM do ugrania...

A Lagune 3 GT 205 KM to nadal ten sam silnik, tylko delikatnie poprawiony ;-) To że nikt nie widział takich aut z mocami po 280km nie znaczy, że ich nie ma. Po prostu nie każdy o tym mówi.


Mylisz się. Laguna 2 nie ma takiego samego silnika jak Megane2 RS i w Lagunie 3 nie jest lekko poprawiony silnik z Laguny2. To kompletnie 2 różne jednostki. Trójka ma silnik bliższy Megane 3RS i tam spokojnie da się robić większe moce

Dalej - silniki z Laguny 2 GT są już stare i zawodne - bezpieczna granica mocy opada w dół czym starszy silnik.

Aaaa i to że ktoś wierzy w to że ma 300KM nie znaczy że je ma. Seryjny słupek z Laguny jako blok jest ok, jako korby i tłoki już nie - są plastelinowe.

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 45
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

08 lis 2019, 18:31  

Pany i panewki to gdzie sie na mape udać


Marco
Posty: 44
Miejscowość: Mazowieckie
Samochód: Renault Laguna GT

08 lis 2019, 19:08  

A u GTH przypadkiem nie byłeś umówiony już?

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 45
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

10 lis 2019, 18:22  

Na tą chwile to czekam w kolejce. Hamownie zmienia. Jakoś w styczniu się uda, Ale tak do niego jadę. Bo u niego juz dwa auta robiłem. Za to kolega z wawy ma do niego za daleko i staram się mu pomoc. Ale coraz więcej czytam i mu chyba nic innego nie zostanie jak B-R Tune ;P Ja tam go polecam. Byłem mega zadowolony z wcześniejszego auta.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2566
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

10 lis 2019, 20:22  

Kto to GTH?
F4Rt w Lagunie3 jest już chyba na Siemensie?

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 45
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

10 lis 2019, 20:49  

Sagem s3000 u mnie w 2011r. Jest

Awatar użytkownika

Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 45
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

10 lis 2019, 20:53  

Shymek pisze:Kto to GTH?
F4Rt w Lagunie3 jest już chyba na Siemensie?


Jest to guru od modyfikowania lagun z rlkp

http://www.b-rtune.pl/

Masz przykład mojej starej l3 2.0dci 150ps w automacie. Zna sie na rzeczy
Załączniki
75BA5663-4339-49D3-82E8-76B8E6E2C245.jpeg


Autor tematu
goralpio
Posty: 11
Samochód: Laguna 2 GT

10 lis 2019, 21:08  

Diesla na boschu to każdy robi a różnica to tylko na kreskach widnieje zazwyczaj. Zrób logi z nm i obrotów porównamy do innych wtedy będziemy coś wiedzieli.
To GTH on f4rt nie robi z tego co z nim kiedyś gadałem.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2566
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

10 lis 2019, 21:15  

Jak na 2,0dCi 150 to wynik bez szału ;-)
Jeśli tuner nie robił Sagema to niech się nie zabiera - strata czasu i nerwów


Autor tematu
goralpio
Posty: 11
Samochód: Laguna 2 GT

10 lis 2019, 21:19  

Lecz nie wątpię że gdy się porządnie weźmie za f4rt to kiedyś będziemy go chwalić, mam nadzieję że sobie sprawi lalkę z f4rt i będziemy mieli z niego pożytek.

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: galuszek i 3 gości