Dodatkowe zegary

Awatar użytkownika

Autor tematu
PatiEK_PL
Posty: 106
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

07 paź 2019, 13:06  

Zapytańsko mam co do montażu dodatkowych wskaźników w MIIRS.
Jeśli w formie zegarków, to 52mm, montowane w daszek. Co teraz jest akceptowalnej jakości? W poprzednich samochodach miałem albo Defi z centralką, albo GReddy. Nie chciałbym mieć czegoś co ma trafność wskazań szklanej kuli...
A jak nie zegarki, to ktoś montował UKP (https://www.reveltronics.com/pl/produkt ... ladowy-ukp)?
W zasadzie potrzebuję boost, ciśnienie oliwy i może EGT albo temperaturę oliwy.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2472
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

07 paź 2019, 13:34  

EGT to byś musiał mieć 4 czujniki jakbyś chciał prawidłowe wskazania. Bo 1 czujnik zaraz za turbo to tak 4fun tylko ;-)
Ja miałem AG bez centralki z serii SM (Stepper Motor). One są dość dokładne i na potrzeby auta lekko modyfikowanego wystarczą

Daszek zrobiłem sobie sam :-D

12973037_1748503875368064_2344817242344398995_o.jpg

12640506_1048233221902669_7723573876299661468_o.jpg

Awatar użytkownika

Autor tematu
PatiEK_PL
Posty: 106
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

07 paź 2019, 14:04  

Do Gałganów jakoś nie mam zaufania. Czujniki mają słabe... EGT zawsze miałem tuż przed sprężarką.
Seryjny komp poza ciśnieniem oleju, monitoruje temp oleju? Tak pytam pod kątem UKP.

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2392
Samochód: Megane 4 RS

07 paź 2019, 14:12  

PatiEK_PL pisze:Seryjny komp poza ciśnieniem oleju, monitoruje temp oleju? Tak pytam pod kątem UKP.


W F4RT nie

Awatar użytkownika

Autor tematu
PatiEK_PL
Posty: 106
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

07 paź 2019, 14:18  

No ale jak coś to doładowanie oraz ciśnienie oliwy ma. Dodać termoparę to już żaden rocket science.

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2392
Samochód: Megane 4 RS

07 paź 2019, 14:39  

Czujnik ciśnienia oleju może działać na zasadzie 0-1 - czyli wykrywać czy jakiekolwiek ciśnienie jest lub czy nie ma w ogóle.


Bartek.Decar
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 239
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Megane II 5d RS 225

07 paź 2019, 15:28  

Doładowanie owszem ma, ale np. ciśnienia i temp. oleju z żadnej aplikacji po obd nie mogłem odczytać.
Megane II R.S. 225 +
260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2392
Samochód: Megane 4 RS

07 paź 2019, 16:28  

Tak jak pisałem, czujnika temp. fizycznie nie ma, a ciśnienie jest "0-1".


drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 171
Samochód: Megane

08 paź 2019, 13:17  

Jestem na etapie montażu ukp, wziąłem afr innovate lc2 z lsu, egt z termoparą od ukp, czujnik ciśnienia i temp oleju również z ukp, boosta wezmę z map sensora. Jest trochę zabawy i narazie zdążyłem tylko przeciągnąć przewody do środka kabiny i zamontować czujniki afr i egt w dp. Szukam dobrych miejsc gdzie najlepiej wpiąć się z czujnikami oleju czy jakiej podstawki pod filtr czy są jakiej lepsze opcje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2392
Samochód: Megane 4 RS

09 paź 2019, 16:48  

Zależy od budżetu. W Clio miałem podstawkę z termostatem Mishimoto, ale kosztuje ponad 700 zł tylko zakładam, że chłodnicy oleju nie masz więc wystarczy taka https://www.mishimoto.eu/oil-plate-sand ... apter.html lub nawet chińczyk z allegro.

Ciśnienie najlepiej w blok silnika w magistrali tak jak fabryczny, więc albo trójnik albo też w podstawkę wkręcić.

Awatar użytkownika

Autor tematu
PatiEK_PL
Posty: 106
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

09 paź 2019, 17:50  

Jak podłączyć to ja wiem
Pytam trochę co teraz jest na rynku z przyzwoitych rzeczy.
Drive - jak podłączysz UKP daj znać jak wyszło i jak się z tym współpracuje.


drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 171
Samochód: Megane

09 paź 2019, 18:58  

Vasterad pisze:Zależy od budżetu. W Clio miałem podstawkę z termostatem Mishimoto, ale kosztuje ponad 700 zł tylko zakładam, że chłodnicy oleju nie masz więc wystarczy taka https://www.mishimoto.eu/oil-plate-sand ... apter.html lub nawet chińczyk z allegro.

Ciśnienie najlepiej w blok silnika w magistrali tak jak fabryczny, więc albo trójnik albo też w podstawkę wkręcić.

Dzięki, czyli to chyba rzeczywiście najlepsze rozwiązanie. Ok jak tylko założę dam znać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


neonomc
Posty: 20
Samochód: Megane II fake GT
Kontaktowanie:

15 paź 2019, 23:26  

U siebie mam podstawke pod filtr oleju. Robi sie ciasno, nawet bardzo ciasno. Upchniecie wiekszego filtra oleju graniczy juz z cudem. Pamietaj zeby dac dodatkowa tasme teflonowa pod czujniki

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości