Clio 2017 RS Throphy PH2 Acrapovic EDC 69800 zł

Tylko auta Renault Sport
Awatar użytkownika

Autor tematu
Rolandsinger
Posty: 14
Miejscowość: Silesia
Samochód: Clio 4 RS Trophy

16 sie 2019, 11:05  

W związku z zakupem innego pojazdu wystawiam na sprzedaż polskie, salonowe Renault Clio 4 LIFTING RS Trophy 220 EDC z układem wydechowym ACRAPOVIC.

Cena: 69 800 zł.

Cena tylko dla ludzi z forum!!!!

Tel. 780_028_770

Odbiór w Katowicach

Wersja Trophy POLIFTOWA RÓŻNI SIĘ OD ZWYKŁEGO RS PRZEDLIFTOWEGO BARDZO WIELOMA ELEMENTAMI, M.IN.:
Podniesiona moc silnika do 220 KM, inna krzywa momentu obrotowego, Inna skrzynia sekwencyjna dwusprzęgłowa EDC, inne hamulce, inne amortyzatory, pojazd obniżony o 4 cm, inne lampy, zderzaki, inna elektronika wnętrza, inny komputer silnika i model turbiny, inne sterowanie lusterek, inna nawigacja i wiele innych.

Wersja Trophy jest droższa w zakupie od zwykłego RS o 10 000 zł.

Jestem fanem motoryzacji i pedantem, stąd traktowałem pojazd ze szczególną atencją, jak wszystkie moje samochody. Samochód z 2017 r. z POLSKIEGO SALONU.
Samochód czy to w środku czy na lakierze nie posiada ŻADNYCH OZNAK UŻYTKOWANIA. Używany przez osobę pietystyczną i wyczuloną na jakiekolwiek zużycie. Na lakierze nałożona powłoka GTechniq CERAMIC o wartości 1400 zł.
Samochód był użytkowany na autostradach, a nie do ścigania się po torze, NIGDY nie był uruchomiony Launch Control, co można sprawdzić w sofcie samochodu!!!
Auto w żaden sposób nie przygotowywane do sprzedaży, tak wygląda na co dzień.
Auto docierane było wg schematu:
- do 500km na fabrycznym ELFie z obrotami do 3,5 tys i zmiennym obciążeniem
- potem zmiana oleju i filtra na Millers Nano 0W40 dedykowany do RS z normami RN 0710 i 0720
- po 1500 km znów zmieniono Millersa i zmieniono filtr ponownie
- przy 5000 km znów zmiana, tylko Millers
- kolejne wymiany co 8 tys. km, wszystko w ASO albo specjalistycznym serwisie Maril Katowice Renault, Nissan, Infiniti (ww. marki są z Grupy Renault)
- obecnie zalany Valvoline 0W40, gdyż jest uznawany za fanów Renault Sport za lepszy
- nowe klocki hamulcowe przód i tył FERODO
- auto eksploatowane od wyjazdu z salonu TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PALIWIE SHELL V-POWER RACING 100 OKTANÓW, co można potwierdzić z dowolnym pracownikiem stacji paliw na ul. Jankego w Katowicach, gdzie pojazd był tankowany i jest rozpoznawany przez personel
- wszystkie płyny jaki filtry w samochodzie są nowe, poza olejem, który obecnie ma 3 tys. km przebiegu
- wymieniono także felgi na odelżone niemieckie renomowane BORBET LS2 z limitowanej edycji Graphite Sport, ponieważ seryjne nie spełniały moich oczekiwań trakcyjnych i estetycznych
- ogumienie Michelin Pilot SuperSport z 2017 r. napełnione azotem plus tuningowe wentylki.
Samochód posiada nagłośnienie Bose z subwooferem i ogrzewane fotele, a także fabrycznie przyciemnione szyby z ciekawych opcji dodatkowych.
W aucie żaden element nie był ponownie lakierowany, z przodu jest zupełnie nowy zderzak z ASO ze względu na niewielką stłuczkę postojową.

Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Autor tematu
Rolandsinger
Posty: 14
Miejscowość: Silesia
Samochód: Clio 4 RS Trophy

16 sie 2019, 13:32  

Pozostałe zdjęcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości