Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM Topic is solved

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2472
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

01 gru 2018, 20:06  

Ostatni post z poprzedniej strony:

Zależnie w jakim stanie był kat. U mnie wydech dał 20KM i 40Nm ;-)

Awatar użytkownika

Autor tematu
bike900
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 65
Samochód: Renault Megane RSII phII

02 gru 2018, 10:36  

Po DP i środkowym na pewno będzie lepiej latać ;)
I na pewno głośniej strzelać...
ja teraz mam gołą rurę 2.75 bez tłumików i nie da się jeździć..
koło 3 tys obrotów rezonans w środku okrutny, a na zewnątrz strzały takie że ludzie uciekają :D
Ogólnie wiecie jaką miałem przypadłość, że góry silnika nie było? Jakiś paproch wsadził tam turbo T10! Dlatego było max 230koni!
Wsadziłem teraz T15 i pstryk 287km/425nm samo wskoczyło jeszcze na ori wtryskach ;)
Jutro zmieniam i dostrajam.

Czy nasz n75 - 7700702986 można zamienić na vagowski - 06A906283E ?
Wyglądają tak samo... tylko czy wartości te same?

Awatar użytkownika

NeeRdek
Forumowy Janusz
Forumowy Janusz
Posty: 857
Miejscowość: Sokołów Podl / WARSZAWA
Samochód: Megane 2 GT

02 gru 2018, 10:44  

To na T10 miałeś 230km i prawie 400Nm?

Awatar użytkownika

Autor tematu
bike900
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 65
Samochód: Renault Megane RSII phII

02 gru 2018, 12:35  

nom dokładnie przy 1.3bara było 230.9km 4804rpm i 416nm 3266rpm , turbine T10 sprawdzoną - mam do sprzedania ;)

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2472
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

02 gru 2018, 12:53  

Wynik mało realny by z tego turbo zrobić 230KM...

Awatar użytkownika

NeeRdek
Forumowy Janusz
Forumowy Janusz
Posty: 857
Miejscowość: Sokołów Podl / WARSZAWA
Samochód: Megane 2 GT

02 gru 2018, 13:00  

Widziałem Twój wykres na hamowni :D
Kurde ale Nm dużo natrzaskane :o

@Shymek w moim GTku bariera „awaryjności” 220km / 350Nm ?

Awatar użytkownika

Autor tematu
bike900
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 65
Samochód: Renault Megane RSII phII

02 gru 2018, 15:18  

Shymek realne czy nie mówię jakie są fakty ;) Wykres mam, turbo w ręku też, więc wszystko to o czym mówię ma pokrycie ;-)
Wynik na dwóch hamowniach o koń różnicy więc nie można mówić, że ktoś gdzieś konie sobie dodaje, lub jakiś fałszywy wynik.
Zresztą długo by się rozwodzić.. nie długo wyczyszczę furkę i zrobię jej temat ze zdjęciami to w skrócie opisze co jak gdzie i kiedy.
Nie wiesz co z ty zaworkiem? Bo mam moj uszkodzony.. daje tylko 0,5 bara na turbo i muszę szybko wymienić. W ASO 3 dni robocze na zamówienie cena z kosmosu, a w carsie vagowski od ręki.

Co do temperatury oleju - gdzie macie czujniki? Bo u mnie są zamontowane zegary Depo i średnio jestem z nich zadowolony,
ciśnienie w podstawie filtra i temperatura na takiej obejmie podstawy filtra... często dobija mi np do 140 stopni i trzyma długo nawet przy spokojnej jeździe, co wg mnie jest mało realne :-/

Neerek wiem że widziałeś bo byłem tam przedwczoraj i mi mówili, że taka czarna podobna jest na WSK i porównywaliście wykresy 8-)

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2472
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

02 gru 2018, 19:22  

Pisz do Muzyka o zaworek. W ASO koło 170-200 zł, z tego co pamiętam ten VAGowski to to samo. Jak kupowałem nowy to w Renault jednak mnie taniej wyszedł

Awatar użytkownika

Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2392
Samochód: Megane 4 RS

02 gru 2018, 19:44  

bike900 pisze:Co do temperatury oleju - gdzie macie czujniki? Bo u mnie są zamontowane zegary Depo i średnio jestem z nich zadowolony,
ciśnienie w podstawie filtra i temperatura na takiej obejmie podstawy filtra... często dobija mi np do 140 stopni i trzyma długo nawet przy spokojnej jeździe, co wg mnie jest mało realne :-/


Kup lepsze zegary. ;-) Ewentualnie czujnik temp. oleju ma inną rezystancję niż powinien mieć i wskaźnik pokazuje bzdury.

Awatar użytkownika

Autor tematu
bike900
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 65
Samochód: Renault Megane RSII phII

02 gru 2018, 21:00  

Do muzyka pisałem - bez odzewu ;)
W ASO 340zł mi powiedzieli...

Zegarów nie montowałem... ale mogę zdemontować :mrgreen:
co polecasz, żeby się nie denerwować ;-) ?

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 359
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

03 gru 2018, 7:13  

Podzielę się pierwszym wrażeniem z montażu większego dolotu Forge 51mm + IC. Miałem ogromny problem z wyciągnięciem oryginalnej rury dolotowej IC - kolektor. A jeszcze większy z założeniem nowej. Po wyjęciu akumulatora miejsca i tak było mało. Na siłę udało się wcisnąć, ale rura cała podrapana... Natomiast po pierwszej jeździe uśmiech sam się cisnie na twarz. Zmiana dźwięku dolotu na ogromny plus, mega słyszalne na zewnątrz, teraz brakuje tylko blow offa. W środku dolot także dość mocno słyszalny.


patrykwoj
Posty: 14
Miejscowość: Łódź
Samochód: Laguna III Coupe GT

03 gru 2018, 11:03  

Kampos pisze:Podzielę się pierwszym wrażeniem z montażu większego dolotu Forge 51mm + IC. Miałem ogromny problem z wyciągnięciem oryginalnej rury dolotowej IC - kolektor. A jeszcze większy z założeniem nowej. Po wyjęciu akumulatora miejsca i tak było mało. Na siłę udało się wcisnąć, ale rura cała podrapana... Natomiast po pierwszej jeździe uśmiech sam się cisnie na twarz. Zmiana dźwięku dolotu na ogromny plus, mega słyszalne na zewnątrz, teraz brakuje tylko blow offa. W środku dolot także dość mocno słyszalny.


Zmiana od turbo do kolektora aż tak wpłynęła Ci na dzwięk? Czy zmieniałeś też od wlotu/rezonatora do turbo?

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 359
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

03 gru 2018, 11:55  

Tak, tylko większy dolot turbo - kolektor + większy IC pp z ebaya oraz wkładka filtra K&N

Teraz słychać, że auto robi trochę hałasu nie tylko wydechem, ale i dolotem.


patrykwoj
Posty: 14
Miejscowość: Łódź
Samochód: Laguna III Coupe GT

03 gru 2018, 12:06  

Kampos pisze:Tak, tylko większy dolot turbo - kolektor + większy IC pp z ebaya oraz wkładka filtra K&N

Teraz słychać, że auto robi trochę hałasu nie tylko wydechem, ale i dolotem.


No to setup dokładnie taki sam jak i u mnie, jedynie IC mam z FMIC'a.

U siebie jakiejś znacznie słyszalnej różnicy (przynajmniej z wnętrza samochodu) nie zauważyłem. Tyle że ja turbo mam jeszcze T14, więc może jak będzie troche większa strona zimna to i dźwięk się poprawi ;d sie okaże.

Generalnie taka zmiana bardzo na plus zwłaszcza latem ;)

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 359
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

03 gru 2018, 12:12  

W 2RS jest też T14. Chyba że mam jakąś nieszczelność, chociaż myślę, że wszystko złożyłem jak trzeba ;-)

Awatar użytkownika

NeeRdek
Forumowy Janusz
Forumowy Janusz
Posty: 857
Miejscowość: Sokołów Podl / WARSZAWA
Samochód: Megane 2 GT

03 gru 2018, 12:16  

Po zrobionym dolocie na pewno bardziej słychać. W innym aucie robiliśmy pełny dolot sporo większy (pod 400+) to o wiele wiele bardziej jest teraz słyszalny :D

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości