Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM Topic is solved

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

11 paź 2019, 22:37  

Ostatni post z poprzedniej strony:

W skrócie dużo powietrza, mało paliwa = bardzo wysoka temp spalania / duża detonacja. Tłok pęka albo spłynie od temperatury


maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1088
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

12 paź 2019, 8:28  

Dzięki


bercik
Posty: 143
Samochód: Meg2RS

19 paź 2019, 19:27  

Panowie krotkie pytanie, czy zakladajac wkladke np pipercrossa czy zmieni sie jakkolwiek dzwiek ? Bez przerobek puszki na filtr. Tak lub nie :-)

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

19 paź 2019, 21:10  

Powinno być delikatnie głośniej w układzie dolotowym


bercik
Posty: 143
Samochód: Meg2RS

19 paź 2019, 22:05  

Dzieki Shymek :-)


DamianCCR
Posty: 4
Samochód: Megane II CC

20 paź 2019, 18:43  

Pytanie czy walki od Clio sport II pasują do 2.0T i są ostrzejsze?


handerek97
Posty: 5
Samochód: Megane IV GT 205 EDC

28 paź 2019, 14:15  

Witam
Nigdzie nie mogłem się doszukać a jeśli już padło pytanie to przepraszam, poszukuje informacji ile jest wstanie znieść mocowo silnik m5m450 (megane Iv GT) ze skrzynia EDC ?

Macie może pomysł co zrobić żeby skrzynia zniosła więcej Nm (dwu sprzęgło EDC)

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 172
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

30 paź 2019, 9:38  

To podsumowując - pacjent to MIIRS
Wymiana:
DP + wydech 2,75"
IC - polecany chińczyk
Turbo - hybryda z 14T
Cel: 280 KM. Osiągalny?
Wymiana wtrysków na te z MIIIRS konieczna?

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

30 paź 2019, 10:04  

Jaka hybryda z T14?
Wydajniejsze wtryski zawsze na plus

Na takim setupie jak napisałeś z seryjnym trubo jest do ugrania pod 280KM nawet o ile silnik jest w super kondycji (aczkolwiek 270 jest pewniejsze/bezpieczniejsze)

W Twoim setupie może być jeszcze potrzeba wymiany pompy paliwa lub chociaż samego regulatora w kosztu (jest 3,5BAR ale jak zużyty to czasami na listwie jest ledwo powyżej 2BAR...)

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 172
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

30 paź 2019, 10:54  

Myślałem nad 19T.
Czyli wtryski z MIIIRS. O pompie paliwa już było i wiadomo na co zmieniać.. Regulator paliwa na jaki? Na nowy seryjny czy jakiś aftermarket?

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

28 lis 2019, 15:06  

Nie znalazłem zamiennika regulatora który by pasował pod kosz. Teoretycznie jest 5BAR z Megane 3 RS ale nie pasuje p&p, do tego mieć poźniej 5BAR na listwie to sporo.
Rozwiązaniem jest zbudowanie układu paliwowego z powrotem do boku, który eliminuje regulator w koszu i zastępuje go regulatorem zewnętrznym.

Awatar użytkownika

PatiEK_PL
Posty: 172
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

28 lis 2019, 15:28  

Samą pompę łatwiej niż regulator... no nic - obaczym jak będą postępy szły.


MarcinekNu2
Posty: 25
Miejscowość: Puławy
Samochód: Megane II
Kontaktowanie:

28 lis 2019, 15:40  

Jeśli to nie problem to ten IC - polecany chińczyk to jaki? Bo czytam i czytam i znaleźć nie mogę. Może link?
Już znalazłem na ali, a w Polsce gdzieś do kupienia?

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

28 lis 2019, 20:34  

Tylko na ebayu albo ali

Awatar użytkownika

Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 400
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 2007

02 gru 2019, 18:17  

Nie wiem czy takie pytanie już padło, ale...

Jeśli do 2 RS włożę turbo 15T i wtryski z 3 RS mogę nią jeździć bez strojenia? Mam tu na myśli przykładowo sam dojazd do tunera, powiedzmy maks 200 km. Jakie jest ryzyko? Czy w ogóle jest? Może na lawecie? Będę zrzucał skrzynię zimą więc będzie o wiele lepszy dostęp do wymiany turbo, a to jest też jakaś tam oszczędność czasu i pieniędzy.

Awatar użytkownika

Shymek
RS Troll Master
RS Troll Master
Posty: 2659
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Laguna 3 dCi

02 gru 2019, 20:17  

Samo turbo wrzuć - wtryski to 15-30 minut na wymianę :-) Tylko pamiętaj o podcięciu listwy pod wtryski z Meg3 - muszą być mocniej dopchnięte niż seryjne

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości